Bikesrepublic

2024 Modenas Ninja ZX-25R SE Dilancarkan Dengan Pilihan Warna Baru

– Model Modenas Ninja ZX-25R SE mendapat pilihan warna baharu untuk tahun baru: Metallic Phantom Silver X Ebony atau juga dikenali sebagai Stormcloud Blue.

– Mengikut pasaran Jepun, Malaysia juga mendapat peningkatan estetika yang sama. Sementara pilihan Lime Green/Ebony kekal, Stormcloud Blue 2024 yang sepenuhnya baru menggantikan varian Metallic Matte Graphenesteel Grey/Ebony.

– Edisi 2024 ini mempunyai palet dua warna yang diubahsuai, menampilkan asas Metallic Phantom Silver dengan aksen Ebony, disempurnakan dengan sorotan biru arang.

– Sepanjang motosikal, elemen seperti rangka trellis, cermin, rim aloi, tempat duduk, gagang, pegangan, dan penutup ekzos mempunyai penyelesaian hitam elegan, menawarkan kontras yang mencolok.

– Warna silver matte dipecahkan oleh patah hitam di fairing sisi, memuatkan dekal putih ZX-25R yang mencolok di tengah-tengahnya.

– Aksen biru arang memperindah bahagian-bahagian tertentu pada fairing, termasuk logo Ninja yang ikonik yang diletakkan rendah di bahagian bawah.

– Tambahan terbaru dalam barisan ini dijadualkan akan diperkenalkan di bilik pameran menjelang penghujung Februari 2024, dan pilihan warna baru ini dijual pada harga RM33,900.

– Mengenai enjin, ZX-25R SE mengekalkan enjin 250cc, sejuk cecair, empat-silinder inline yang sama yang menghasilkan 46PS pada 15,500rpm dan 22Nm pada 12,500rpm, tanpa sebarang pembaharuan baru.

Co-founder of Bikes Republic and a motoring journalist by night. He is a self described enthusiasts with a passion for speed but instead rides a Harley and a J300. A man of contradictions, he is just as passionate about time off in the quiets as he is about trail braking into turn one at Sepang Circuit on two or four wheels.

Artikel Berkaitan